Lördag ---> Söndag

Godmorgon!

Igår så åkte jag ner till Nicole kl 6 typ. Nicole fixade sig lite och så sen gick vi ut för vi skulle möta Martina och några för dom skulle på fest är i bx så vi skulle snacka lite me dom innan.
sen drog ve te ica och snacka me lite folk. sen blev de hem te benja och kolla fotboll. Fan SVERIGE suger ju! men men, där var också, oskar, philip och borén sen kom också Rebecca :) vi kolla fotboll och så sen drog vi ut. Först skulle vi dra te  den där festen som va hos Zaineb men först skulle vi dra och möta henriksson, men de vart inte så så vi drog te festen. träffa Christoffer bl.a .. sen så mytar ju alla så jävla mkt så vi var tvungna att dra för annars skulle jag nog fan fått stryk :S menmen.

sen helt plötsligt så va jag och Nicole i tranås :S hehe , va där ett tag och snacka me lite folk. sen åkte vi hem .

rätt så bra lördag de där ;D
hade med mig kameran också så nu kommer kort :)



Nicole <3



Mina ben och nicoles toffler:) hehe


Borén Rebecca Oskar Philip









;D




Sen vart de te tranås .


Sen vart de te tranås.



Sista bilden ;D



Idag blire lungt, ska nog gå ut och gå en sväng och sen plugga lite :P

pusspuss<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0