Måndag kväll

Hej hej

idag så var vi ju i tranås och kollade på holaveds gymnaiumet. jag kollade på teknik och samhäll ekonomi och båda programen verkar sjukt tråkiga! haha, fy fan säger jag bara .
orkar inte skriva mer om de för de va så jävla tråkigt .

sen när vi kom tillbaka till skolan så skulle vi ta enskilda kort :P fy fan hatar de asså , men men, sen tog jag, ronja, kajsa och julia ett gruppfoto också <3 kommer sakna er tjejer sen när vi slutar stenbockskolan <3

sen vart de hem, skulle igetligen ha pluggat på tyskan då men ja orka inte de så får ta de imorgon istället om ja hinner. men måste nog hinna me de eftersom vi har prov på onsdag :P FAN JAG HATAR TYSKA ! xP xD

imorgon är vi lediga iallafall ;D gött äre. men jag måste gå upp 8 typ för ska in till doktorn . är lite nervös för att se va han säger om knät . sen blire sjukgymansten efter de och sen te ikano och shoppa :D gött!

men nu ska ja sitta här ett tag till sen sova

just de va ju nere på träningen idag också och cyklade när dom andra tränade. sjukt tråkigt att cykla men de får la gå :P

jaja :P jobbigt inlägg :P

pusspuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0