Onsdag

Hej hej

Idag vare skola först, helt okej. Sen vart de ner till sjukgymanste som vanligt och träna, kändes jävligt bra ida :) sen åkte jag mamma och nicole till tranås till Ica Kvantum för vi ska ju praoa där vecka 43 så vi skulle dit och snacka lite och dom skulle skriva på ett papper så nu är de fixat :) tror de kommer bli bra faktist :)

sen när jag kom hem duscha jag och nu har jag precis käkat :)

Just de , fick ett brev från sjukhuset idag och de stod att de så bra ut på rönken de var inget ivägen eller så och miniskerna och ledbanden så bra ut men korsbandet va ju av men de visste jag ju redan. de ända va att de va typ någon inflammation bakom knäskålen typ elr nåt men de va nog inte så farligt. men ska ju in till doktorn på tisdag och då får vi ju se va han säger om yttligare operationer och så .

nu blire sitta här lite sen kolla på bonde söker fru ;D heeh

pusspuss<3



efter första operationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0