Tisdag

Hej Hej

Idag hade vi ju studiedag :) gött!

Skulle va hos doktorn i lkpg kl 10 . Han sa typ att de hade blivit mkt bättre och så. ja skulle fortsätta att träna på och försöka springa lite men inte för mkt . sjukgymansten skulle typ bestämma de elr nåt :P sen skulle jag tillbaka till han i februari och se om de gick att operera in ett korsband då för jag kan inte gör de nu eftersom jag inte har den rörligheten som man behöver för att kunna operera in ett korsband. så de blir att träna som fan nu! blir kanske lite innebandy innan februari iallafall ;D hehe

sen ner till sjukgymnaste, fick lite nya övningar och gjorde ett arbetstest. de är lite skillnad på styrkan i mina ben kan man ju säga :P hehe

sen blev de att åka te ikano, köpte en skjorta, jeans, t-shirt, klänning och ett par nya inomhusskor. kommer bilder på de :P





ikväll skulle jag igentligen ha pluggat tyska, men fan ja hatar tyska! finns inget värre. men ska kolla på de lite nu tror ja . måste lära mig prepositionerna iallafall :P :S

pusspuss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0