Gammal inlägg från min andra blogg

Läste min gammla blogg och hittade inlägg från när jag låg på sjukhus, fy fan! men tänkte lägga in de gammla inlägget här nere. 




Sjukhusnytt!

Tjenamors xD
Ligger här på sjukhuset då, inte allt för roligt om man säger så :P men har blivit lite glad genom att lyssna på bra musik.

Mitt schema under en dag:
6:00. Dom väcker mej så att jag får ta mina smärtstillande tabletter, 2 panodil och någon tablett som har ett onödigt lustigt namn men de är iallafall nån morfin tablett. sen så måste jag även sätta igång den här maskinen jag har i sängen hela tiden, den gör så att benet och knät då åker fram och tillbaka alltså sträcks ut och böjs.
Sen får jag ju sova lite, om ja kan (maskinen låter rätt mkt och de gör ont) .

8:00. Dom kommer med frukost och så får jag en tablett till.

10.00. Ner till sjukgymnasten för en halvtimme/45 minuter träning/tortyr.
 
11.00. uppe på rummet död av träningen, för de gör så jävla ont !

12.00. Lunch och får 2 panodil till.
 
sedan någon timme där ja nog sitter vid datorn eller läser eller nåt, har även maskinen igång.

14.00. Träning/tortyr

14.30 död

15.00 brukar gå ut och sätta mej lite och fika om mamma eller någon är här.

16.30 middag.

18.00 får mina tabletter, 2 panodil, morfin och någon mer tablett .

18.00-22.00 Datorn.

22.00-00.00 försöker somna, men lite svårt när en av dom jag delar rum med snarkar som en jävla åsna, men har iallafall fått byta rum så jag slipper bajs tanten ,

3.00 vaknar av att tanten i rummet brevid skricker: Rädda mej !! Hjälp !!

4.00 somnar

6.00 det börjar om igen .


Sträckning- 18grader kvar tills de är rakt, de va 35 innan operationen.

böjning- 110 av 150.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0