Ny blogg

Kände att jag ville börja blogga igen, så nu gör ja de ;P
Vet inte hur mkt jag kommer orka skriva och så men de är sånt som märks :)

Igår så vare skola först då, hade 24 engelska glosor, svenska "diagnos" och so prov men jag tror de gick bra :)
sen vart de ner och sola me Nicole <3
kl halv 7 vare samling i sporthallen för vi hade träningsmatch mot finspång så de blev ner och kolla på de :) vinst vart de också me 8-6 tror ja (a) spännande vare ;D

sen kom Emilia och Nicole dit så blev ut en sväng med dom, hanade hos Aron. där vare masser Nördar ;) som lanade, va inte så värst kul så vi gick ut igen , sen gick Nicole och Emilia hem , eller jag gick också hem. Jag ljuger faktist inte för jag gick hem :P fy fan säger jag bara :P men så äre när man bor på landet, hatar de fan :P (ibland) men Emil skjutsade mig till bilisten sen äre ju typ bara 2 eller 3 kilometer att gå så de gick rätt bra, men fan jag tror jag är mörkrädd :P hehe

och nu vart de ett väldigt långt inlägg, men brukar vell bli så när man inte skrivit på ett tag :P

idag vet jag inte va som händer :P

pusspuss <3






Kommentarer
Postat av: emilia

du är inte klok som gick hem! tack för kvällen :) <3

2009-09-20 @ 10:52:58
Postat av: Vickan

hehe , kanske inte ;D Tack själv <333

2009-09-20 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0